راهنمای استفاده از انجمن​هاى تخصصى پاكدل
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
راهنمای استفاده از انجمن​هاى تخصصى پاكدل
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیگرافیکراهنمای استفاده از انجمن​هاى تخصصى پاكدل

تعداد بازدید : 170
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 7
عضويت : 31 /3 /1391
راهنمای استفاده از انجمن​هاى تخصصى پاكدل
بسم الله الرحمن الرحیم


سلام به كاربران عزيز ...

بالاخره بعد از بررسي ها مشخص شد كه به اين تاپيك نياز هست و بنده موظف شدم كه اين تاپيك رو ايجاد كنم تا همه ي دوستان ببينن و نحوه ي استفاده از ابزارهاي انجمن رو به كلي ياد بگيرند .

اين تاپيك براي آشنايي با ابزارها و امكانات سايت و همچنين كاربرد و نحوه ي استفاده از اونها هست و اميدوارم كه استفاده ببريد ...


قبل از هرچیزی قوانین سایت را مطالعه کنید .


در اینجا فقط به چند نکته از قوانین، مختصر اشاره میکنم .



قانون شماره 5 ) لطفاً از ارسال تاپیکهای تکراری جداً خودداری فرمایید. قبل از ایجاد تاپیک یا طرح سوال با استفاده از گزینه جستجو از عدم وجود مطلب ارسالی در انجمن ها مطمئن شوید. از نوشتن یک سوال و یا یک نامه درانجمن های مختلف خودداری فرمایید .



قانون شماره 25 ) هرگونه بحثي* که موجب انحراف تاپيک ها از مسير اصلي* خود بشود که به نوعي برخلاف قوانين انجمن باشد در صورت تشخيص مديران، در صورت لزوم تاپيک و يا بحث هاي اضافه حذف خواهد شد. بنابراين کاربران موظف هستند از تاپيک هاي ارسال شده خود مراقبت کنند و از منحرف شدن آن جلوگيري کنند. در صورتي* که کاربري باعث انحراف تاپيک هاي ارسالي* شما شد ميتوانيد لينک تاپيک را براي مدير آن انجمن ارسال نمائيد تا در صورت لزوم با آن کاربر برخورد شود . 


قانون شماره 26 ) لطفاْ از ارسال پست هاي تكراري خودداري فرماييد. پست هاي تكراري توسط مديران به سرعت حذف خواهند شد و در صورتي كه كاربر قصد تبليغ و يا نمايش يك مطلب در تمامي انجمن ها را داشته باشد، تمامي آن ارسالها حذف خواهند شد. چرا كه اين كار باعث اذيت كاربران ديگر مي شود. در صورت تكرار اين عمل اكانت آن كاربر در اولين فرصت مسدود شده و دسترسي وي به انجمنها قطع خواهد شد .



توضیح : طرح مباحث مربوط به ف.ي.ل.ت.ر.ي.ن.گ سايتها ، پارازيت و ف.ي.ل.ت.ر شکن ها و کانالهاي غير اخلاقي ويا سياسي در اين سايت ممنوع است .

برای تشکر فقط از گزینه ی سپاس استفاده کنید و از پستهای ( ممنون، جالب بود و... ) خودداری کنید و در انجمن به صورت فارسی تایپ کنید .

جمعه 02 تیر 1391 - 10:18
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ